torsdag 23. august 2012



Historien er naken, ærlig og forteller om veien til frihet.
Boken kommer ut før jul i bokhandel, men kan bestilles av meg nå.
Kvinnen er allerede bestilt av terapeuter og rådgivere innen familievern.
Nå er ikke boken beregnet som faglitteratur, den er en roman om hva som hendte meg.
Min intensjon med å skrive denne fortellingen er å belyse, ikke belære.








Etter at det ble kjent at boken -Kvinnen- kommer ut har jeg merket en del pågang av venneforespørsler fra menn på facebook. Jeg er ikke forundret.
Det at jeg har skrevet en bok om kvinner som misshandler menn har ingenting med kvinnehat å gjøre.
Vi har bare truffet feil kvinne.


Jeg tar gjerne imot synspunkter fra både kvinner og menn på dette tema, enten her eller på privat mail.
Kanskje mener du noe om dette tema, har noe og fortelle?


Ingen kommentarer: